Älskar fredagar!

Vem gör inte det ;)

Kommer tyvärr inte kunna lägga upp några bilder idag, då jag inte har tillgång till min dator och sladden till kameran... Får bli i morrn i stället.

Kan däremot berätta att det gick bra när vi var på Regionsdjursjukhuset i Strömsholm. Ögonlysningen gick bra och svar får man på en gång. Ögonen var felfria. Skönt!

Sedan skulle hon röntgas och fick bedövning. Hon blev illamående när det började verka och kräktes, stackare... Men sen så somnade hon så gott så det var inte problem att få bra röntgenbilder. Nu ska dem in till SKK som ska granska dem. Hoppas hoppas på bra resultat!! :)

Nu ska jag leka lite med barnen, dem rycker i mig från olika håll :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0