Avbrutet barnkalas :(

Fick nyligen ett samtal. Min älskling hade tydligen fått riktig magknip och ville bli hämtad. Så det var bara att hoppa in i bilen och hämta hem honom. Nu ligger han i sängen och vilar. Stackare. Han går riktigt hukad så man ser att det verkligen gör ont i magen.

Men han har ont i "fel" sida för att kunna vara blindtarmen. Skönt det i alla fall. Jag hoppas han snart ska känna sig riktigt toanödig och sen så går det över. Kan vara så för ungar i bland ;)

Tyvärr blir det ingen lek med kompisen efter kalaset idag och just det fick det att hugga till i hjärtat för när jag hämtade hem min sjukling så började hans kompis gräta. Och han försökte verkligen hålla tillbaka tårarna men oj vad lesen han var för att min son behövde åka hem :(

Hoppas på att vi ska kunna planera in lite lektid för dem i morrn i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0