Boxcombat - tufft men jäkligt kul!

I kväll är det dags igen för ett pass boxcombat. Inte ett dugg laddat tyvärr, känner mig tung i huvudet och lite smått på dåligt humör. Men det är väl i det läget man ska ska träna och få igång kroppen. Jag vet hur skönt det är efteråt och hur bra kroppen mår av träning.

Förra söndagen var första gången och det är helt klart det tuffaste passet av de fyra jag går på varje vecka. Känner mig riktigt trött efteråt men det är bara bra. På medelgympan som jag också går på så måste jag verkligen maxa med hopp och stora rörelser för att bli så trött som jag vill bli av träning. Så att det är en tuff tjej som har ett tufft pass idag är bara bra.

Tror jag laddar upp med lite tv-tittande, något som jag faktiskt aldrig brukar hinna med dagtid. Seriöst så händer det mas en dag varannan månad att jag slår på tv´n dagtid. inte ens på helgen blir det av. Men man, barn, hund, hus, trädgård osv osv så har tv-tittande väldigt låg prioritering här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0