DEN mobilen vill jag ha!

Har funderat ett bra tag nu på vilken mobil jag vill ha här näst. Om ni läst tidigare inlägg så kanske du sett att jag råkade köra av min mobil med åkgräsklipparen efter att den ramlat ur min träninsoverallsficka utan att jag märkte det. Snyft! Jag gillade verkligen den mobilen.

Nåja, sedan började jag tänka på att min nästa skulle bli en iPhone. Och ja, varför inte... Men jag har idag inte heller användning för allt man kan använda den till så jag skulle nog utnyttja för lite av den för att pengarna ska komma till sin rätt... Så..

Tills dess vill jag ha en sådan liten älskling: En Xperia X10 Mini Pro

Åh, har varit in och kikat på den lite på The Phonehouse och det kändes så rätt!

* Liten - så jag får plats med den hur liten väska (clutch) eller ficka jag har. Vissa av mina jackor har bara små bröstfickor.
* Tangentbordet -  jag som smsar en hel del. Nu kommer det gå i rykande fart när jag skriver :)
* Bra funktioner, lagomt mycket och bästa är att dem passar just mig som ringer en del, messar en del, går ut på nätet en del, tar kort, lyssnar på musik när jag är ute och löper..

Jag känner att den är helt lagom, en mer avancerad mobil behöver jag inte just nu... Så den här vill jag verkligen ha. Men med småbarn, bil och hus mm så är inte alltid mobilshopping högst prioriterat så just nu får jag stå ut med en gammal rackare tills jag äntligen köper mig en ny :)

Nu en fråga: någon av er som har erfarenhet av xperia x10 min pro. Vore jättekul att höra vad du tycker och tänker om mobilen.


Bild lånad från alltomprylar.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0