Fredag kväll - vad händer?

Förfest? Troligtvis hemma hos de flesta yngre men inte hos oss. Nej, vi prioriterar lugna hemmakvällar. Haha, typiskt trötta småbarnsföräldrar ;)

På fredagskvällar händer det lite då och då att vi festar till med tacos. På nått vis är det en utomordentligt bra rätt att kickstarta en helg på. Håller ni inte med? Barnen brukar bli alldeles orangea och fina i hela ansiktet efter att tryckt ner hela munnen i tacorbrödet och köttfärses :) Nu är våra tre kottar i alla fall tvättade och nattade så nu råder det lugn i huset.

Mannen min, har gått ut till skogen för att kika om han ser nått rådjur. Han är jägare om någon undrar och vi borpå landet... Jag har lagt in lite bilder på datorn, ska blogga lite men sen ska jag slämnga mig i soffan med en bunt tidningar jag köpte idag. Lättläst skvaller med många paparazzibilder blev det idag ;)

Har jag berättat tidigare att jag i veckan lyckades köra över min fina mobil med åkgräsklipparen? Suck, jag som var så nöjd med den och den var inte gammal heller. Nu får jag dras med en gammal eländig en. Har dock kollat på vad jag skulle vilja ha för någon nu. Kan ta ett helt eget blogginlägg om det sen känner jag :)

I morrn är det marknad i stan. Barnen vill åka för att köpa godis, titta på knallarna och se om det finns några karauseller så det kan hända vi tar en sväng dit.

Nej nu ska jag logga ut. Slå upp nått gott att dricka och njuta av att helgen börjar nu. Avslutar med en bild på en fin höstbukett som pryder köket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0