Guuu vad det blåser!

Blåser ganska mycket hemma just nu och eftersom vi bor med så många öppna fält omkring huset så blir det inget som bäddar in oss i lä. Hade tänkt gräva klart lite ute men jag vette sjutton. Då blir det vantar och mössa på i s f.

Just nu ser jag mycket fram emot morgondagen då jag ska luncha med en god vän. Ska bli kul att sitta utan barn och tala vid. Sommaren gick utan att vi hann ses alltför många gånger så nu har vi mycket att ta igen ;) Hinner kanske kika i några affärer också.

Kan berätta att vi inom nån vecka kommer dra igång ett dunderprojekt här hemma och det börjar med att vi ska göra om köket!! Jippie!!! Efter 5½ år i huset blir jag äntligen av med alla olika träinslag som finna både i golv, luckor och tak. Bort med all sorts furu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0