Lite shopping

Så där ja. Nu var dagens "måsten" avklarade och vi kan därmed ta helg. Gud vad skönt! Har varit till banken idag och haft lite träff med vår tjej på banken. Pratat massa siffror så det snurrar i skallen nu.

Medan jag och älskling var där så hade mina föräldrar barnen och när vi hämtade dem så fick vi riktigt lyxig fredgas lunch - lövbiff! Mmmm :)

På väg hem hoppade jag in på H&M tillsammans med två av kottarna. Äldsta barnen ska på kalas i morrn så vi inhandlade en jättefin present :) En riktigt rosa handväska med strass på blev det. tror det kommer gå hem hos födelsedagsbarnet.

Kvällen består förstås av det klassiska fredagsmyset. och som småbarnsförälder hoppas jag denna helg kommer innehålla en massa lugn och ro. Barn har en tendens att hamna i luven på varandra ;) Minns själv hur jag och min bror kunde hålla på när vi var yngre.

Ha en kanonbra helg! Händer det nått speciellt i helgen för dig kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0