Lördag

Nu håller vi alla fem på att göra i ordning oss för att åka på marknad. Barnen är väldigt exalterade och det minns jag själv hur et var när det var marknad i stan.

I småstäder får man ta tillvara på de små händelserna :) Minns när jag var kring 11 år och köpte en smartmop av en säljare. Knallade sen hem genom stan och bort till villakvarteret där jag växte upp med den i handen. Vad stolt jag var. Tänkte att mamma skulle bli jätteglad med en mopp man slapp vrida ur på något konstigtvis... På den här vred man på hantaget så klämdes vattnet ut :) Haha.. Ja, stolt var jag över att överraska mamma... Vette katten om jag skulle uppskatta om familjen köpte hem städgrejer åt mig i present ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0