Se hit - här är nästa nya storbloggare!

Vore det väl inte underbart att få skriva om sin vardag med man, barn, shopping, mode med medra där i och sedan dessutom tjäna pengar på det! Hur lyckas vissa? Varför lyckas dem allra flesta inte?

Om jag vore en storbloggare så skulle det välla in paket med gåvor från olika företag så snart skulle jag varken behöva köpa kläder till mig eller barnen. Haha, fast nu ser ju sanningen inte ut så :)

Antar jag inte har tillräckligt intressant saker att skriva om för att bli läst av tiotusentalsdagligen. Har så mycket efterfarenhet av föräldraskap men det verkar inte vara dem bloggarna som blir stora. Det är modebloggarna som blir det och jag tror inte dte är lätt att slå sig in bland de stora bloggarna när man bor i en riktigt liten stad.

Har just du en blogg som gått från få läsare till i alla fall några fler? Hur gjorde du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0