Söndag

Helgen har gått rysligt fort. Ok, som vanligt då men ändå har denna helg varit allt annat än vanlig! Min man har varit bortrest sedan i fredags så jag och barnen bestämde oss för att åka och sova över hos mina föräldrar :)

Överraskande kul och mysigt. Dem bor i samma stad som oss, däremot bor vi utanför en bit men ändå så nära att man aldrig övernattar där p g a lång resväg.

Vi hade gott att äta både till fredags- och lördagskvällen. Mums! På lördagen var det jag som stod för shoppingen och matlagningen. Så jag överraskade med färsk pasta med smak av presilja och vitlök. till det hade jag köpt biff som jag saltade och pepprade. Grönsallad till det och så ringlade jag lite tre peppars bearnaise på det. Det gick hem hos mamma och pappa :)

I morse avslutade vi helgen med att bege oss ut i skogen och plocka trattkantareller. Just nu finns det mycket av dem i skogarna.



Solig lördag ute i lekparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0